Veelgestelde vragen​

1. Ik wil iets anders bestellen dan op de website staat, kan dat?
Voor bruiloften, relatie/kerstgeschenken of andere cadeautjes kunnen wij ook producten op maat maken, bijvoorbeeld halve zeepjes of zelfs kwartzepen. Als je contact opneemt dan kunnen we bespreken wat de mogelijkheden zijn. 

2. Hebben jullie ook verkooppunten?
Op diverse plaatsen worden de onze producten ook verkocht. Een overzicht vind je hier.

3. Levertijd en verzendkosten
We proberen alle bestellingen zo snel mogelijk te bezorgen. Pakketjes in de buurt bezorgen we zelf meestal de volgende (werk)dag, pakketten per post of briefpost versturen we de volgende werkdag. 
Vanwege de drukte bij de postdiensten kunnen we geen levertijd garanderen. Indien je een product snel wilt hebben, neem dan even contact op dan kijken we hoe we dat zo snel mogelijk kunnen regelen. 

Voor de verzendkosten bij een bestelling tot 35 euro vragen wij 4,50 euro, voor het verzenden van een aantal zepen 2,50 euro. Boven de 35 euro zijn de verzendkosten voor ons.

4. Kan ik de producten ook afhalen of het Beemster Zeepfabriekje bezoeken?
Het is ook mogelijk om een bestelling op te halen, net voor het afrekenen in de webwinkel kun je de optie 'afhalen' selecteren. Stuur dan even een berichtje wanneer je de bestelling zou willen ophalen dan zorgen we dat het klaar ligt.

5. Hoe moet ik mijn zeep bewaren?
Gebruik het liefst een bakje waar het vocht uit kan lopen om de zeep tussen de wasbeurten door goed te drogen. Hierdoor kun je heel lang doen met je favoriete zeep.

6. Ik heb een klacht, wat nu?

Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch kan het voorkomen dat er een bestelling defect raakt tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorgdragen voor reparatie of vervanging.

Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@beemsterzeepfabriekje.nl . Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

7. Wat zijn jullie privacy voorwaarden?
Onze privacy voorwaarden staan hier beschreven.

8. Hoe luidt jullie herroepingsprocedure?
De herroepingsprocedure vind je hier.

Staat jouw vraag hier niet bij of heb je een opmerking voor ons?
Laat het ons vooral weten en neem contact met ons op
 

 

 

© 2020 - 2021 Beemster Zeepfabriekje | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel